torsdag 28 augusti 2008

Snart helg igen

Snart e det helg igen, fan va gott.
Ska snart upp och lägga mig innan jag somnar sittandes, suck. Klockan är ju bara strax efter 20.00. Bara sex timmar att jobba imorgon, skönt. Men sen MÅSTE jag städa, för jag VILL ha rent i mitt hus.

Idag va en riktig skitdag på jobbet. Körde 70-gruppen, 7st av 10 var igång, det räckte gott och väl. Fy fan va illa dem gick. De gick skitbra när man gick med dammpistolen hela tiden. Men så fort en stannade så gick man dit för att starta den och då stannar resten också (sympati-stannar skulle jag vilja ha det till) för då har man ju inte hunnit gå med pistolen på dem maskinerna. SUCK, megasuck!! Sen blev det tack och lov bombyte på en av dem, 6st kvar =) Sen blev jag så förbannad på en maskin !"#¤#¤%%& så jag kallade på vävlagaren. Den ordinarie fick inte fart på den, nåt va alltså fel på den, ett allvarligt problem skulle jag säga. Som tur? (tur för jobbet men inte för mig) är så är det en gubbe som heter Günther från Tyskland, han jobbar på Dornier det är dem som gjort vävarna alltså. Så han kan allt innan och utan eller?? Iallafall, vävlagaren kallade på tysken och sen va det 5!! vävlagare där och kollade halva dagen typ. Maskinen kom igång strax innan jag skulle gå hem så man ska väl inte klaga.

Nu ska jag gå upp och lägga mig! Natti natti!

Inga kommentarer: